Klacht: telegraaf zaterdag 09-02-2018 niet ontvangen

op 09 februari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 februari 2019 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Siebenga,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u zaterdag 9 februari uw krant niet heeft ontvangen.

Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst, met daarbij het verzoek hier extra aandacht aan te besteden.

Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt of te laat- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit ook rechtstreeks bij ons melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door robertpeer44