Klacht: Te laat bezorgd

op 14 maart 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds een maand of 8 hebben we een nieuwe bezorger en die bezorgd vaak te laat ver na 7 uur, vandaag pas om 9 uur bevoorbeeld of hij bezorgd niet is al 3 x voor gekomen, we willen graag de krant meenemen en in mijn pauze te lezen maar als hij te laat komt of niet komt hebben we er niks aan.als je belt ben je altijd te laat voor een extra bezorging.
we betalen voor een ochtend krant voor 7 uur bezorgd en niet voor een middag krant vindt het niet leuk meer.

als ik lekker in mijn pauze de krant kan lezen heerlijk wat een feest

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 maart 2019 om 10:30 geantwoord

Geachte mevrouw Heida,,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel bij u niet op orde is en regelmatig te bezorgd wordt. Onze excuses voor het ongemak. wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit bespreken en tot een oplossing te komen zodat u de krant weer iedere dag op tijd bezorgd krijgt en mee kunt nemen naar het werk.

Wij gaan ervan uit dat de bezorgproblemen snel zijn opgelost en dat de krant weer op tijd bij u in de brievenbus valt zoals u gewend bent van ons.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR webcare team