Klacht: super slechte bezorging

op 13 maart 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ouders zijn ongeveer 50 jaar lid. Hebben afgelopen jaar en de laatste paar dagen geen krant of de krant te laat ontvangen. Diverse keren gebeld maar de klacht blijft bestaan en niet opgelost. Zij zijn 80 plussers en gaan niet meer digitaal de krant lezen. Ik vind dit zeer slechte zaak. Worden tegoed bonnen beloofd maar nog steeds niet ontvangen. Er kan alleen een sorry af. Is dit de bezorger die faalt? Mijn ouders krijgen hier ontzettend veel stress van! Een zeer ontvreden klant! Graag zsm een oplossing en compensatie is het minste wat zij verdienen na zoveel jaar trouw lid.

A.Koudijs (gegevens abonnementhouder P.koudijs van hogendorplaan 26, 3931 hp woudenberg)

Gewenste Oplossing:

perfecte levering krant compensatie al die keren te late levering en of geen krant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 13 maart 2019 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koudijs,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel bij uw ouders niet op orde is. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst en zij geven inderdaad aan dat er momenteel problemen zijn wat betreft de bezorging in de wijk. Er wordt gewerkt aan een oplossing zodat uw ouders de krant weer iedere dag bezorgd krijgen zoals ze gewend zijn.

Wat betreft de bonnen zijn 8 maart opgestuurd die hadden al binnen moeten zijn. Wij doen vandaag een nieuwe set bonnen op de bus.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd en dat de bezorging van krant snel weer op orde is.

Met vriendelijke groeten,

Telegraaf webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Pkoudijs