Klacht: Slechte service bij geen bezorging

op 12 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels twee klachten ingediend omtrent geen bezorging op achtereenvolgende dagen. Zelf voor € 6,00 kranten moeten kopen.
Bij geen bezorging is er GEEN service tot na-bezorging, slechte zaak. Telegraaf maakt zich er op gemakkelijke wijze vanaf om het abonnement te verlengen met 1 dag.
Er zijn tegoedbonnen toegezegd welke ik tot op heden nog niet heb mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 mei 2019 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Groeneveld,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging op dit moment niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding nogmaals door gezet naar onze bezorgdienst met daarbij het verzoek hier nu extra aandacht aan te besteden.

Ter compensatie hebben wij u een week bonnen toe gestuurd waar me u de krant in de winkel kunt kopen.

Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een pc, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.
Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door gerrigroeneveld