Klacht: slechte service

op 15 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben nu al 2 weken te maken met een krant die veel te laat bezorgd wordt en zelfs nu al 2 dagen niet bezorgd is. Daardoor hebben wij ons abonnement opgezegd. Wat een dure krant is dit zeg! Inmiddels weten wij door dit gebeuren dat je 480 euro per jaar kwijt bent.
Vandaag weer gebeld met de telegraaf of we niet gewoon nu al gelijk uit elkaar konden gaan ipv te moeten wachten tot 25 juni. Gewoon het geld terug storten en elkaar de digitale hand schudden. Het antwoord van Barbara was dat dit niet kon. Na 25 juni krijgen wij bonnen opgestuurd voor alle dagen dat we geen krant hebben ontvangen of dat de krant te laat was. Ik vertelde haar dat mijn ouders beiden 77 jaar zijn en een krant hebben genomen zodat ze s morgens niet de deur uit hoeven om er een te kopen. Tevens zijn zij vroeg wakker en de buurtsuper hier pas om half 9 open. Dus wordt er dan echt van 2 oude mensen verwacht dat ze de krant zelf halen? Wat een verschrikkelijke K service en een aanfluiting voor jarenlange trouwe klanten. Nu had ik bedacht om het geld dan gewoon te storneren want ze betalen op dit moment voor een ondeugdelijk product. Volgens mij zegt de wet dan dat je het ook niet hoeft te betalen…. Heeft iemand hier ervaring mee?
Bedankt telegraaf voor deze service, ga jullie schamen! Voor ons in elk geval nooit meer een telegraf.

Gewenste Oplossing:

Als wij gewoon ons geld terug krijgen ipv bonnen waar je weer portokosten voor moet betalen zoals ik hiet al eerder hier heb gelezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 mei 2019 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Messchendorp,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw Telegraaf niet correct verloopt. Ook bent u het niet eens bent met de einddatum van het abonnement.

Wij begrijpen dat het vervelend is om uw krant niet op tijd of helemaal niet te ontvangen.

Wij hebben de eerste melding van het niet correct bezorgen op 10 mei 2019 ontvangen. Vanaf dat moment kunnen wij dan ook pas actie ondernemen.

Inmiddels is uw melding naar het hoofd van de bezorging doorgestuurd. Deze doet er alles aan om de bezorging zo snel mogelijk weer op orde te krijgen.
Uw abonnement kan derhalve niet eerder worden bedankt, aangezien wij voor 10 mei geen meldingen van u hebben ontvangen en er dus van uit mochten gaan dat de bezorging goed verliep.

De portokosten van het toezenden van de bonnen zijn uiteraard voor onze rekening, dus voor u verder kosteloos.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door almess