Klacht: Slechte bezorging van de Telegraaf

Fia Wiggers op 09 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de laatste maand wordt de krant niet meer voor 07.00 uur bezorgd. Soms is de krant er pas rond 09.30 uur. Ook vandaag is de krant er tot op dit tijdstip waarop ik deze klacht indien er niet. Ik heb ook al de verkeerde krant bezorgd gekregen.
Ik moet nu naar mijn werk en kan de rest van de dag geen krant meer lezen.
Als de krant niet voor 07.00 uur bezorgd kan worden moet ik het abonnement opzeggen.

Met vriendelijke groet,
Mevrouw F. Wiggers

Gewenste Oplossing:

Ik wens de krant en wel De Telegraaf voor 07.00 uur in de brievenbus te krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 juli 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wiggers,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant momenteel niet op tijd bij u wordt bezorgd, onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst en zij gaan ervoor zorgen dat de krant weer voor 7 uur bij u in de brievenbus ligt. Mocht het toch nog voorkomen dat de krant later bezorgd wordt dan horen wij het graag dan kunnen wij verdere actie ondernemen.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door