Klacht: slechte bezorging

telegraafbezorgen op 30 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 31 oktober 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer van Keulen, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel niet op orde is . Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit te...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 30 oktober 2018

Een klant van de Telegraaf heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van de krant, waaronder het ontvangen van de verkeerde editie en het aantreffen van de krant in de regen. Dit is inmiddels de zesde keer dat dit voorvalt, wat leidt tot frustratie over de service. De klant geeft aan dat er actie ondernomen zal worden als de situatie niet verbetert.

Mijn Klacht:

vanmorgen weer een verkeerde krant en de helft hing nog buiten in de regen.

het is net of het is om te pesten , dit is de 6 de keer dat we geen of een verkeerde krant krijgen ook de laatste keer want als jullie er niets aan doen gaan wij het doen en dit is geen dreigement maar een feit.
wij betalen en jullie leveren.

Gewenste Oplossing:

als we de krant krijgen waarvoor we betalen, en de hele krant binnen ligt zodat we van ons werk thuiskomen en een krant hebben.
de tijd is voor ons niet eens belangrijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 oktober 2018 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Keulen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel niet op orde is . Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit te bespreken en een oplossing te creëren zodat u weer iedere dag de krant bezorgd krijgt (en dat deze in zijn geheel doorgeduwd in de brievenbus).

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

BR-Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM