Klacht: onbeschoft behandeld door personeellid v d nieuwsdienst

op 04 juli 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vrijdag om 10.uur belde ik naar de telegraaf om te melden dat er een programmafout is in de tourpool. als je de dagtijd v d winnende renner invult en opslaat is deze na uitloggen en weer opnieuw inloggen verdwenen. de telefonist verbond mij door met de afdeling nieuwsdient.
ik vertelde mijn verhaal en zonder mij antwoord te geven verbrak de medewerker de lijn.

DAAR BEN JE DAAN 44 JAAR ABONNE VOOR OM ZO ONBESCHOFT BEHANDELD TE WORDEN

Gewenste Oplossing:

EXCUSES EN AANPASSEN PROGRAMMAFOUT

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telegraaf beoordeeld.

Telegraaf

Heeft op 07 juli 2014 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Biesman,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Het spijt ons te vernemen dat u niet naar wens te woord bent gestaan.

Wij hebben heb uw klacht doorgegeven en zullen er zorg voor dragen dat dit niet meer voorkomt.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht, naar aanleiding van het telefonisch contact dat wij met u hebben gehad, naar wens is verholpen.

Wij wensen u veel plezier met het puzzelboek dat wij u hebben toegezonden.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jean biesmans