Klacht: Nieuwe week, nieuwe kansen

op 07 januari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week beterschap beloofd door de Telegraaf ivm de bezorging op tijd. Het is nu maandag, 7:47 en… Nog geen krant ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de krant op tijd wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 januari 2019 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kuipers,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet naar wens verloopt.Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben uw voorgaande klachten doorgegeven aan de bezorgdienst.

Maar helaas heeft dit nog niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Uw klacht is nu op ernstig gezet, zo dat er vanuit de bezorgdienst extra aandacht wordt besteed aan uw klacht.

Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Heeft op 09 januari 2019 om 07:16 geantwoord

De klacht bestaat nog steeds. Vandaag (woensdag) is het alweer 7:15 zonder telegraaf helaas...

Alle klachten die gemeld zijn door C.J. Kuipers