Klacht: Niet kunnen inloggen op de digitale krant

[email protected] op 27 oktober 2023 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik kan vandaag niet loggen via de app om de krant digitaal te lezen. Ik heb al lange tijd een abonnement voor de digitale Telegraaf en vandaag krijg ik ineens steeds de melding dat ik geen abonnement heb. Ook kan ik niet inloggen en een ander wachtwoord aanvragen. Niets werkt er.
Wat is hier aan de hand? En telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar. Daar betaal ik natuurlijk geen abonnementsgeld voor. Als er centraal iets aan de hand is, waarom wordt dit dan niet meteen aan de telefoon gemeld, dan zou je niet onnodig zo lang hoeven te wachten met dure telefoonkosten.
Mijn klantnummer is: Klant 000004258870. Het abonnementsgeld van een maand is door jullie wel geïncasseerd. Dan heb ik toch ook nog een abonnement?
Gaarne spoedig (per omgaande) een reactie over wat er bij de Telegraaf aan de hand is.

Ik wil weer kunnen inloggen en digitale Telwegraaf kunnen lezen, waarvoor ik als abonnee gewoon betaal!!!! (gisteren en voorheen kon ik elke dag direct inloggen zonder problemen!!).

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]