Klacht: niet bezorgt

op 08 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al een aantal weken word de krant te laat bezorgt of soms helemaal niet,omdat er geen krantenbezorger is en de depothouder het zelf moet doen ik baal hiervan

Gewenste Oplossing:

wanneer de krant op tijd komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Telegraaf

1 week geleden - Geachte heer Hoekstra,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij begrijpen dat het heel vervelend is dat uw krant niet juist wordt bezorgd. Uiteraard doen wij onze uiterste best de krant op tijd bij onze abonnees te bezorgen. Wij nemen opnieuw contact op met de bezorgdienst en zenden u een aantal waardebonnen.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten, JP-Webcare-Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 mei 2019 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hoekstra,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het heel vervelend is dat uw krant niet juist wordt bezorgd. Uiteraard doen wij onze uiterste best de krant op tijd bij onze abonnees te bezorgen. Wij nemen opnieuw contact op met de bezorgdienst en zenden u een aantal waardebonnen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
JP-Webcare-Team

Alle klachten die gemeld zijn door 141269057