Klacht: niet bezorgen van de telegraaf

op 10 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Wij zijn verhuisd en kregen exact op de verhuisdatum de krant bezorgd. Na 1 week kreeg ik geen krant hetgeen ik meldde. De volgende dag weer geen krant, ook weer melden. Vandaag voor de 3e dag achteréén weer geen krant. De Telegraaf doet niets aan de klacht. Of zij nemen contact met mij op om het één en ander uit te leggen of ik zeg het abonnement op na 36 jaar abonnee geweest te zijn.

Als men mij uitgelegd hebben hoe het niet bezorgen komt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 mei 2019 om 13:52 geantwoord

Geachte Heer Engel,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het allerlaatste nieuws.

Om ervoor te zorgen dat u weer de krant ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen Het zou jammer zijn dat u als trouwe abonnee hierdoor uw abonnement zou opzeggen.

Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ansjaapengel@gmail.com