Klacht: Niet bezorgen van bijlage deze maand al drie keer en een keer helemaal geen krant

Agnes nt op 12 april 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 15 april 2014
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de onregelmatige bezorging. We hebben de klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst. Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Hier kunt u ook...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 12 april 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik wil mijn klacht even melden heb deze mnd al drie keer op vrijdag geen bijlage gehad de eerste keer lag die gewoon op straat helemaal nat geregend denk er over om de krant op te zeggen

Gewenste Oplossing:

Ging voorheen goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 april 2014 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de onregelmatige bezorging. We hebben de klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst. Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Hier kunt u ook uw bezorgklachten melden. Dit kan via telefoonnummer 088 – 824 824 1 of www.mijntelegraaf.nl.

Met vriendelijke groet,
De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM