Klacht: Niet bezorgd

op 10 januari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 januari 2019 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kuipers,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De bezorgdienst heeft ons vanmorgen aangegeven dat er wegens onvoorziene omstandigheden vertraging was geslopen in de bezorging van de krant.

De krant zou uiterlijk 10 uur vanochtend moeten zijn bezorgd. Onze excuses voor dit ongemak.

Uw abonnement biedt tevens de mogelijkheid om de krant dagelijks vanaf 02 uur 's-nachts digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SP-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bijvejos