Klacht: Natte krant vervolg

A. van der Laan op 19 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 22 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Van der Laan, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant nog steeds niet goed door de bus wordt geduwd en bij regen dus nat wordt. Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U mag...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 19 mei 2018

Een klant heeft herhaaldelijk geklaagd over het probleem dat de krant uit de brievenbus steekt, waardoor deze nat wordt bij regen. Ondanks eerdere meldingen is het probleem nog steeds niet opgelost, en de klant vraagt om een snelle oplossing, aangezien het probleem al meer dan een half jaar aanhoudt.

Mijn Klacht:

Laatst een klacht in gediend over dat de krant er uit steekt en daardoor nat raakt. Het probleem is nog steeds niet opgelost. De krant steekt er nog steeds uit en daardoor was die van de week weer nat. Het is dat het nu mooi weer is en minder regent. Maar het probleem blijft het zelfde namelijk de krant steekt er half uit. Zou toch nu heel graag willen dat het probleem opgelost wordt. Ben nu al meer dan een half jaar bezig

Gewenste Oplossing:

Als de krant helemaal in de bus wordt gedaan. En die bonnen zijn leuk maar geen oplossing.De dichts bijzijnde winkel waar ik die bonnen in kan leveren is 5 kilometer verder. En enige compensatie voor alle ellende zou ook leuk zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 mei 2018 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der Laan,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant nog steeds niet goed door de bus wordt geduwd en bij regen dus nat wordt.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. U mag als abonnee van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om uw krant verder correct te laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM