Klacht: krant niet ontvangen

op 11 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag – 11-5-2019 – de Telegraaf (weer) niet ontvangen. Op de zaterdag wordt de krant nagenoeg nooit voor 8.00 uur bezorgd. En op gezette tijden vindt er helemaal geen bezorging plaats. Voor mij is dit zo irritant dat ik ernstig overweeg mijn abonnement op te zeggen en mij op een andere landelijke krant te abonneren.
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

De krant moet gewoon correct en op tijd bezorgd worden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 mei 2019 om 14:01 geantwoord

Geachte heer Vreeswijk,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het allerlaatste nieuws.
Om ervoor te zorgen dat u weer de krant ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om de krant na te leveren.

Wij zouden het uiteraard erg vervelend vinden dat u als trouwe abonnee hierdoor het abonnement zou opzeggen.

Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een pc, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Heeft op 13 mei 2019 om 14:11 geantwoord

De krant wordt met de regelmaat op de zaterdag niet of veel te laat bezorgd. De geboden oplossing neemt die irritatie niet weg.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie Vreeswijk