Klacht: krant niet ontvangen

dhr. Schout op 18 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer W. Schout, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen krant heeft ontvangen afgelopen zaterdag. Onze excuses dat u geen krant heeft ontvangen. U heeft uw klacht reeds gemeld via de telefoon. Wij zien dat...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 18 augustus 2018

Op 18 augustus heeft de klager geen krant ontvangen, ondanks een zaterdag-abonnement bij de Telegraaf. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

We hebben een zaterdag-abonnement. Vandaag – 18 aug.- geen krant ontvangen

Gewenste Oplossing:

Alsnog een krant. Als dat niet kan: de kosten vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 augustus 2018 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer W. Schout,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geen krant heeft ontvangen afgelopen zaterdag.

Onze excuses dat u geen krant heeft ontvangen. U heeft uw klacht reeds gemeld via de telefoon. Wij zien dat er een collega bovenop de bezorging zit om te zorgen dat dit een eenmalige klacht was.

Ter compensatie wordt de krant een extra zaterdag bezorgd op onze kosten. Dit zal gebeuren aan het einde van uw abonnement, zodat u één week langer de krant zal ontvangen.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM