Klacht: Krant consequent te laat bezorgd

op 08 februari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf begin januari jl. wordt onze krant (postcodegebied 8081 TM) consequent te laat bezorgd. Jarenlang was het voor 7.00 uur, nu pas tussen 9.00-10.00 uur.
We weten dat er moeilijk bezorgers te vinden zijn, maar vinden het vooral vervelend dat de Telegraaf zelf hierover niet bericht naar haar klanten. Dat zou wel zo netjes zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de krant weer gewoon op tijd bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 februari 2019 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Bijsterbosch,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging van de krant momenteel bij uw ouders niet op orde is. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst in het betreffende postcode gebied. Er zijn inderdaad momenteel problemen wat betreft het aantal bezorgers waardoor het regelmatig voorkomt dat de krant later wordt bezorgd. Zij geven aan dat ze druk bezig zijn met een oplossing om de kant weer op tijd bij iedereen in de brievenbus te krijgen.

On ze excuses voor het ongemak, wij gaan ervan uit dat dit snel is opgelost en dat uw ouders de krant weer op tijd in de brieven krijgen.

wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door CBVMVE