Klacht: Krant

Bertie Smits op 22 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 24 september 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Smits, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Op dit moment is er een bezorgers tekort bij...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 22 september 2018

Een abonnee heeft herhaaldelijk geen krant ontvangen en maakt zich zorgen over de frequentie van deze problemen. Er zijn verschillende bezorgers betrokken en bij het invullen van een klacht blijkt het abonnement niet gevonden te worden. De abonnee vraagt zich af waar de fout ligt.

Mijn Klacht:

Weer geen krant, dit jaar al zo vaak gebeurt, wat is toch het probleem,
Steeds een ander bezorger, vul ik in geen krant ontvangen, dan verschijnt geen abonnement gevonden.
Waar zit de fout.?

Gewenste Oplossing:

Krant op tijd in de bus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 september 2018 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Smits,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Op dit moment is er een bezorgers tekort bij u in de wijk, hierdoor lopen verschillende bezorger uw wijk. Onze excuses voor het ongemak.
Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM