Klacht: krant

op 14 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 september 2018 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Stouthart,

Hartelijk dank voor uw bericht, vervelend dat u de krant vandaag niet bezorgd heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij nemen contact op met de bezorgdienst om dit bespreken en ervoor te zorgen dat de krant weer iedere dag bij u bezorgd wordt zoals u gewend bent van ons.

Uiteraard wordt deze gemiste krant aan u vergoed zodat u het aantal kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen.

Hartelijke groeten,

BR-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door arie stouthart