Klacht: krant

op 11 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 mei 2019 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Aarsman,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het allerlaatste nieuws.
Om ervoor te zorgen dat u weer de krant ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om de krant na te leveren.

Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een pc, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door carla 55