Klacht: inloggen

op 11 maart 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik kom weer niet !!!!!!!!!!!! in mijn digitalekrant. Ook kan ik weer!!!!!! niet inloggen.

Dus ik kan weer!!!!! niet mijn digitale krant lezen!!!!!!!!!!!!

Dat ik zonder problemen mijn digitale krant kan lezen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 maart 2019 om 10:40 geantwoord

Geachte heermevrouw Bakker,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Door een technische storing is het mogelijk dat u problemen heeft gehad met onze website.

De kern van het probleem is inmiddels opgelost Wij hopen dat het inmiddels gelukt is, mocht dit niet zo zijn dan raden wij u aan om de cookies en internet geschiedenis te wissen van uw browser.

Hieronder een korte beschrijving hoe u dit op verschillende browsers kunt verwijderen.

Internet Explorer:
1. Ga naar het tandwieltje rechts bovenin uw browser en kies voor Beveiliging browsergeschiedenis verwijderen.
2. U krijgt u een overzicht te zien waarin bepaalde opties aangevinkt staan. Controleer hier of de optie “cookies en websitegegevens” aangevinkt is.
3. Vervolgens klikt u op “verwijderen” en start de browser opnieuw op.

Firefox:
1. Ga rechts bovenin uw browser naar de 3 streepjes en kies voor “Geschiedenis”.
2. Vervolgens kiest u voor “Recente geschiedenis wissen. Bij de te wissen tijdsperiode kiest u voor “alles”
3. Let hierbij op dat u de “Cookies” in ieder geval aangevinkt heeft.
4. Klik op “nu wissen” en start uw browser opnieuw.

Google Chrome:
1. Klik rechts bovenin uw browser op de drie puntjes en klik op de volgende opties: “Geschiedenis” “Geschiedenis.
2. Vervolgens kiest u aan de linkerkant van de pagina voor de optie “Browsegegevens wissen”.
3. Selecteer bij “De volgende items verwijderen van:” voor de optie “het eerste gebruik”.
4. Controleer of in ieder geval “Cookies en andere site- en plug-in gegevens” aangevinkt staat.
5. Klik vervolgens op “Browse gegevens wissen” en start uw browser opnieuw.

Safari:
1. Klik in de bovenbalk op Safari en kies “Voorkeuren”
2. Vervolgens selecteert u “Privacy” en klikt u op “Beheer websitegegevens…”
3. Klik op “Verwijder alles” en “Verwijder nu”. Vervolgens sluit u Safari af en start u de browser opnieuw op.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog andere vragen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8248010.

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door KoopBakker