Klacht: inloggen

op 11 maart 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom weer niet !!!!!!!!!!!! in mijn digitalekrant. Ook kan ik weer!!!!!! niet inloggen.

Dus ik kan weer!!!!! niet mijn digitale krant lezen!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik zonder problemen mijn digitale krant kan lezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 maart 2019 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Bakker,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Door een technische storing is het mogelijk dat u problemen heeft gehad met onze website.

De kern van het probleem is inmiddels opgelost Wij hopen dat het inmiddels gelukt is, mocht dit niet zo zijn dan raden wij u aan om de cookies en internet geschiedenis te wissen van uw browser.

Hieronder een korte beschrijving hoe u dit op verschillende browsers kunt verwijderen.

Internet Explorer:
1. Ga naar het tandwieltje rechts bovenin uw browser en kies voor Beveiliging browsergeschiedenis verwijderen.
2. U krijgt u een overzicht te zien waarin bepaalde opties aangevinkt staan. Controleer hier of de optie “cookies en websitegegevens” aangevinkt is.
3. Vervolgens klikt u op “verwijderen” en start de browser opnieuw op.

Firefox:
1. Ga rechts bovenin uw browser naar de 3 streepjes en kies voor “Geschiedenis”.
2. Vervolgens kiest u voor “Recente geschiedenis wissen. Bij de te wissen tijdsperiode kiest u voor “alles”
3. Let hierbij op dat u de “Cookies” in ieder geval aangevinkt heeft.
4. Klik op “nu wissen” en start uw browser opnieuw.

Google Chrome:
1. Klik rechts bovenin uw browser op de drie puntjes en klik op de volgende opties: “Geschiedenis” “Geschiedenis.
2. Vervolgens kiest u aan de linkerkant van de pagina voor de optie “Browsegegevens wissen”.
3. Selecteer bij “De volgende items verwijderen van:” voor de optie “het eerste gebruik”.
4. Controleer of in ieder geval “Cookies en andere site- en plug-in gegevens” aangevinkt staat.
5. Klik vervolgens op “Browse gegevens wissen” en start uw browser opnieuw.

Safari:
1. Klik in de bovenbalk op Safari en kies “Voorkeuren”
2. Vervolgens selecteert u “Privacy” en klikt u op “Beheer websitegegevens…”
3. Klik op “Verwijder alles” en “Verwijder nu”. Vervolgens sluit u Safari af en start u de browser opnieuw op.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog andere vragen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8248010.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door KoopBakker