Klacht: Geen Telegraaf ontvangen daardoor ook geen Vrouwtijdschrift

[email protected] op 25 april 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 15 mei 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Vercruijssen, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bezorgklacht doorgegeven aan onze bezorgservice om er zorg voor te dragen dat de bezorging in het vervolg weer naar wens verloopt. Bovendien hebben wij uw abonnement met een dag verlengd,...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 25 april 2014

Een klant heeft geen exemplaar van de Telegraaf ontvangen, waardoor ook het bijbehorende Vrouwtijdschrift niet is geleverd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Geen krant

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag nog een krant ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Telegraaf

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Vercruijssen, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bezorgklacht doorgegeven aan onze bezorgservice om er zorg voor te dragen dat de bezorging in het vervolg weer naar wens verloopt. Bovendien hebben wij uw abonnement met een dag verlengd, in verband met de krant die u niet heeft ontvangen. Wij willen u vriendelijk verzoeken uw bezorgklacht in het vervolg aan ons door te geven via www.mijntelegraaf.nl of via het telefoonnummer 088 - 824 824 2. Zo kunnen wij deze direct aan onze bezorgservice doorgeven. Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, De Telegraaf

Telegraaf

Heeft op 15 mei 2014 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vercruijssen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw bezorgklacht doorgegeven aan onze bezorgservice om er zorg voor te dragen dat de bezorging in het vervolg weer naar wens verloopt.

Bovendien hebben wij uw abonnement met een dag verlengd, in verband met de krant die u niet heeft ontvangen.

Wij willen u vriendelijk verzoeken uw bezorgklacht in het vervolg aan ons door te geven via www.mijntelegraaf.nl of via het telefoonnummer 088 - 824 824 2. Zo kunnen wij deze direct aan onze bezorgservice doorgeven.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM