Klacht: geen telegraaf ontvangen

op 04 februari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

wij zijn geabonneerd op de elke dag krant van de telegraaf.
Eerder ook steeds geen krant ontvangen op de maandagochtend, maar door een klacht in te dienen bij klacht.nl kregen wij ook weer de krant op de maandagochtend.
Na een poosje de krant te hebben ontvangen, wordt er nu weer geen krant bezorgd. Ik vind dit heel vervelend. En hoop via de klachtencentrale weer gewoon elke dag de krant te mogen ontvangen.
Wij betalen daar toch voor?

Dat wij weer elke dag ook op de maandag de kracht kunnen verwachten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 februari 2019 om 13:33 geantwoord

Geachte heer Van Weeren,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt of te laat- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit ook rechtstreeks bij ons melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door v.Weeren