Klacht: Geen nabezorging meer

Waaromisditnodig op 30 mei 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 5 juni 2014
Reactie van het bedrijf:

Goedendag, Excuses voor het ongemak. Wij hebben de afschaffing per 2 september 2013 van tevoren aangekondigd in de krant. Onze excuses dat dit niet duidelijk is overgekomen bij u. Indien er nu bezorgklachten worden doorgegeven via internet ontvangt u gratis...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 30 mei 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Leuk

Gewenste Oplossing:

Duidelijk vermelden op de site bij bezorg klachten dat het afgeschaft is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juni 2014 om 17:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Excuses voor het ongemak. Wij hebben de afschaffing per 2 september 2013 van tevoren aangekondigd in de krant. Onze excuses dat dit niet duidelijk is overgekomen bij u. Indien er nu bezorgklachten worden doorgegeven via internet ontvangt u gratis dagtoegang tot onze digitale app. Ook verlengen wij de gemiste kranten op de lopende abonnementsperiode. Indien u vragen heeft adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice via 0888248242. Wij kunnen u dan direct te woord staan.

Vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM