Klacht: Geen krant ontvangen

op 13 maart 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik een abonnement heb op jullie krant wil ik hem wel bezorgt krijgen en ook graag na bezorgt hebben nu wordt ervan mij verwachte (heel slecht ter been) dat ik zelf maar een krant moet gaan halen als ik er een wil lezen daar voor heb ik geen abonnement genomen ik vindt het heel raar dat hij niet na bezorgt wordt vroeger was dat wel zo

Gewenste Oplossing:

Als ik de krant gewoon bezorgt krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 maart 2019 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mohlen,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u het vervelend vindt dat uw krant niet wordt nabezorgd als deze s morgens niet bezorgd is.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Wij waarderen uw feedback, zo helpt u ons onze dienstverlening te verbeteren.

Helaas hebben wij enkele jaren geleden in overleg met de andere kranten moeten besluiten om de mogelijkheid tot nabezorging van niet geleverde kranten te laten vallen. Dit om te voorkomen dat de abonnementsprijzen te veel zouden moeten stijgen. In plaats daarvan compenseren wij niet geleverde kranten door het verschuiven van de factuurdatum van uw abonnement, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Tenslotte wijzen wij u nog graag op de mogelijkheid om onze krant digitaal te lezen. U kunt hiervoor inloggen met uw e-mail adres en bijpassend wachtwoord. Als u dit wachtwoord vergeten bent kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken via de button wachtwoord vergeten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Nanda1968