Klacht: Geen krant bezorgd

Henk de heer op 04 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 6 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer C. Huisen, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u afgelopen zaterdag geen krant heeft ontvangen. Onze excuses dat de bezorging niet goed gegaan is. Wij gaan de bezorgklacht doorzetten naar de bezorgdienst en zullen ervoor...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 4 augustus 2018

Samenvatting wordt geladen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 augustus 2018 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer C. Huisen,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u afgelopen zaterdag geen krant heeft ontvangen.

Onze excuses dat de bezorging niet goed gegaan is. Wij gaan de bezorgklacht doorzetten naar de bezorgdienst en zullen ervoor zorgen dat hier een verbetering zal plaatsvinden.

Helaas kunnen wij de krant niet nabezorgen. Wel zullen wij de bijlages Vrouw en Vrij via de post versturen naar u. Wij zullen uw abonnement met één dag verlengen op onze kosten. Dit houdt in dat uw abonnement bij de volgende facturatieperiode één dag opschuift om de gemiste krant te compenseren.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 088 - 824- 82 42.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM