Klacht: Geen krant

Wim Lekkerkerker op 07 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer Lekkerkerker, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant voor de derde keer binnen twee weken niet is bezorgd. Wij begrijpen dat het voor u erg vervelend is om uw krant regelmatig niet bezorgd te...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 7 augustus 2018

Een abonnee heeft herhaaldelijk problemen ervaren met het niet ontvangen van de krant, met drie keer binnen twee weken geen levering. Pogingen om dit via de Mijn Media-app te reclameren zijn niet succesvol, terwijl klachten via klacht.nl wel worden beantwoord met oplossingen. De abonnee vraagt zich af of De Telegraaf de controle over de Mijn Media-app kwijt is.

Mijn Klacht:

Een never ending story. De derde keer binnen twee weken een aantal dagen geen krant. Reclameren via Mijn media werkt niet. Die reageren NOOIT. via mijn klacht.nl wel elke keer de gevraagde oplossing. De Telegraaf de controle kwijt over Mijn media?

Gewenste Oplossing:

De krant bezorgen en vanaf morgen elke dag en op tijd!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 augustus 2018 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Lekkerkerker,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant voor de derde keer binnen twee weken niet is bezorgd.

Wij begrijpen dat het voor u erg vervelend is om uw krant regelmatig niet bezorgd te krijgen. Als abonnee van onze krant mag u van ons een stipte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding inmiddels dan ook de hoogste prioriteit verleend en onderzoeken op dit moment wat de oorzaak van het probleem is met als doel dit zo snel mogelijk op te lossen, zodat uw krant weer dagelijks op tijd bezorgd wordt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Wim Lekkerkerker

Heeft op 09 augustus 2018 om 09:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Gisteren en vandaag wederom geen krant. Wat is er aan de hand ??? Morgen weer geen krant dan het abonnement maar opzeggen lijkt me.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM