Mijn Klacht:
we hebben vandaag geen krant ontvangen
Gewenste Oplossing:
als ik vandaag de krant alsnog krijg
fam Blom op 22 mei 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte heer Blom, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat er geen krant is bezorgd. Wij kunnen ons voorstellen dat u een krant heeft om op de hoogte te zijn van het nieuws en wij moeten ervoor...
Een klant heeft aangegeven op een bepaalde dag geen krant te hebben ontvangen van de Telegraaf. De klacht is inmiddels opgelost.
we hebben vandaag geen krant ontvangen
als ik vandaag de krant alsnog krijg
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 10 juni 2014 om 15:17 geantwoord
Geachte heer Blom,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat er geen krant is bezorgd.
Wij kunnen ons voorstellen dat u een krant heeft om op de hoogte te zijn van het nieuws en wij moeten ervoor zorgen dat u op de hoogte blijft.
Onze bezorgorganisatie is inmiddels op de hoogte gesteld van de bezorging en zal er zorg voor dragen dat de bezorging spoedig op het gewenste niveau zit.
Als tip willen wij u meegeven dat u via http://www.mijntelegraaf.nl/self-service/mijn-abonnement/mijn-bezorging uw melding door kunt geven. Op die manier komt uw melding direct bij de bezorgorganisatie aan.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze Abonneeservice via 088 824 824 2
Met vriendelijke groet,
De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM