Klacht: geen bezorging

op 11 januari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 januari 2019 om 15:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Beek,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend om te lezen dat de bezorging bij u momenteel niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om uitzoeken hoe de bezorgproblemen ontstaan en een oplossing hiervoor gaan creëren zodat u weer iedere dag de krant in de brievenbus ontvangt.

Wij vertrouwen erop dat de bezorging weer snel op orde is en u weer iedere dag krant ontvangt zoals u gewend bent van ons.

met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door Beekie 05-02-50