Klacht: continu bezorging problemen

tempdally86 op 18 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 19 september 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heermevrouw Dalmolen, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de krant gisteren niet bij u bezorgd is. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 18 september 2018

Er zijn regelmatig bezorgproblemen met de krant 'Wakker Nederland', waarbij de bezorger deze om de 3-4 weken vergeet te leveren. Ondanks meerdere gesprekken met de klantenservice van De Telegraaf, blijft het probleem aanhouden en zijn er geen duidelijke consequenties voor de bezorger. De klager ervaart ook bezwaren bij het melden van de klachten vanwege cookievoorwaarden die persoonlijke gegevens delen.

Mijn Klacht:

Regelmatig (1 x per 3-4 weken of vaker) vergeet de bezorger de krant van wakker nederland bij ons in de bus te gooien. Diverse keren met de telegraaf gesproken – respons: we nemen het serieus, we zullen het doorzetten, we sturen een paar bonnen zodat u zelf de krant kunt ophalen. Is voor een keer niet erg, maar in een vroegere periode was de bezorger nog verplicht de krant na te leveren – fijn voor ons en helpt de bezorger het niet meer te vergeten. Nu is er geen enkele consequentie. Als ik het niet bezorgen wil melden moet ik akkoord gaan met de cookie voorwaarden (anders kom ik niet verder) waar oa in staat dat mijn gegevens gewoon worden gegeven aan andere partijen. Als ik daar niet mee akkoord ga kan ik de bezorgklacht niet melden (wat toch niet helpt, over een paar weken kunnen we weer met een bonnetje naar de primera). Wil de krant mij na 40 jaar klandizie zo graag kwijt???

Gewenste Oplossing:

Als de krant gewoon bezorgd wordt en wij willen dat de bezorger consequenties ziet aan het vergeten - oftewel: nabezorgen!!!
Concrete actie dus en niet: wij zullen het melden, doorzetten oid.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 september 2018 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Dalmolen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de krant gisteren niet bij u bezorgd is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging van de krant weer op orde komt. Zij zullen de bezorger erop aanspreken wat betreft het niet bezorgen van de krant. Helaas is na bezorging van de krant niet meer mogelijk. Uiteraard wordt deze gemiste krant wel aan u vergoed.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet

BR webcare team

tempdally86

Heeft op 20 september 2018 om 13:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing. Dit wordt elke keer gezegd als ik weer eens bel met de afdeling en een melding maak van het niet, of verkeerde krant, bezorgen.
Dit is obligaat en ik zal over een paar weken wel weer de krant missen - mogelijk dat ik maar eens naar een alternatieve krant na meer dan 40 jaar lidmaatschap.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM