Klacht: Bezorgklacht

[email protected] op 18 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 22 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer Van der Linden, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant niet correct verloopt. U heeft dit ook al diverse keren aan ons gemeld, maar uw krant wordt nooit nabezorgd. Begrijpelijk dat...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 18 mei 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van de krant en ontvangt deze vaak niet. De abonnee vraagt om verbetering in de bezorgservice en overweegt, indien de situatie niet verbetert, om het abonnement op te zeggen.

Mijn Klacht:

ik ben al jaren geabonneerd op jullie krant. De laatste tijd gebeurd het regelmatig dat ik geen krant van jullie ontvang.
Hoog tijd om een andere bezorger te nemen want die snapt het niet.
Ook van jullie kant wordt er geen pogingen ondernomen om na de bezorg klacht als nog de krant later in de bus de doen.
Vinden jullie dit een goede service?
Ik hoop op dat de situatie verbetert anders overweeg ik om toch te stoppen met jullie.

Gewenste Oplossing:

Een betere bezorging van de krant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 mei 2018 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Van der Linden,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant niet correct verloopt. U heeft dit ook al diverse keren aan ons gemeld, maar uw krant wordt nooit nabezorgd.

Begrijpelijk dat het vervelend is om niet op een correcte bezorging te kunnen vertrouwen. U zou dit als abonnee van ons mogen verwachten.

Helaas hebben wij enkele jaren geleden de mogelijkheid tot nabezorging moeten laten vervallen. Dit vanwege de hoge kosten die nabezorging met zich mee brengt.
In plaats daarvan verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Wij verzoeken u vriendelijk om iedere niet correct bezorgde krant aan ons te blijven melden, zodat wij de kwaliteit van onze bezorging kunnen controleren en waar nodig verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u nog lang tot onze trouwe lezers te kunnen rekenen.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM