Mijn Klacht:
Ik heb vanochtend, maandag 30.5 geen telegraaf ontvangen
Gewenste Oplossing:
Nabezorgen natuurlijk!
Geachte mevrouw Smits van Oyen, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijting op te vernemen dat de krant op 30-05-2016 niet is bezorgd bij u. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst en...
Een klant heeft op maandag 30 mei geen exemplaar van de Telegraaf ontvangen. De klacht is inmiddels opgelost.
Ik heb vanochtend, maandag 30.5 geen telegraaf ontvangen
Nabezorgen natuurlijk!
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 31 mei 2016 om 13:45 geantwoord
Geachte mevrouw Smits van Oyen,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het spijting op te vernemen dat de krant op 30-05-2016 niet is bezorgd bij u.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst en die zal deze in behandeling nemen. U kunt er daarom vanuit gaan dat u vanaf heden de krant weer dagelijks in uw brievenbus zult treffen.
Het nabezorgen van de krant is sinds een aantal jaren landelijk afgeschaft. Om deze reden is het nabezorgen van de krant niet meer mogelijk. Uiteraard krijgt u de niet bezorgde krant van ons gecompenseerd. Dit doen wij door uw volgende betaalperiode met een dag te verschuiven.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
SA-De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM