Klacht: bezorging is te laat

op 10 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al deze hele week vanaf 6 tm 10 mei wordt de krant pas rond half 9 bezorgd. Dat is erg vervelend als je om 7 uur beneden komt om even je krant te lezen maar de krant is dan nog niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als de krant gewoon iedere dag rond 7 uur of eerder in de bus ligt. Want die afspraak maak je met mensen als je een abonnement aanbied. Ik vind dat je je daar dan ook aan moet houden. Wij moeten de krant ook gewoon optijd betalen toch?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 mei 2019 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Messchendorp,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend dat de bezorging van de krant momenteel niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit bespreken er ervoor te zorgen dat de bezorging weer op orde komt en u iedere dag de krant weer op tijd bezorgd krijgt zoals uw van ons gewend bent.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR webcare team

Heeft op 11 mei 2019 om 08:41 geantwoord

Goedemorgen,

Het is niet voor het eerst dat de krant te laat komt, dat gebeurt met periodes wel vaker anders zouden wij nu gelijk in de pen klimmen.
U zegt dat u contact hebt gehad met de bezorger? Het is inmiddels zaterdagmorgen 08.38 uur en wij hebben nog geen krant. Dit terwijl hij uiterlijk om half 8 op de deurmat moet liggen op een zaterdag.
Ik denk dat u met een andere oplossing zult moeten komen anders gaan wij er is over nadenken om de krant op te zeggen om een andere krant te nemen.

Vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Almes

4 maanden geleden - Het vorige bericht is blijkbaar volgens de dame van de telegraaf niet aangekomen. Jammer dat dit dan verwijderd wordt. Ik heb net gesproken met de dame van de telegraaf en verteld dat we vandaag nog helemaal geen krant hebben ontvangen. Ook verteld dat we het tot vrijdag geven en anders het abonnement opzeggen. Haar reactie was: dat laat ik aan u mevrouw... We gaan voor nu wederom contact opnemen met de bezorgdienst. M.a.w. de telegraaf vind een paar klantjes meer of minder geen probleem.....? Jammer vind ik deze reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Almes