Klacht: bezorging en bezorger Telegraaf

Alfred1957 op 30 april 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 1 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Vonk, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant geregeld te laat of zelfs helemaal niet wordt bezorgd. Verder geeft u aan dat onze bezorger u niet correct te woord heeft gestaan toen u...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 30 april 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van de krant, waaronder het niet ontvangen van de krant en te late leveringen. Bij contact met de bezorger kreeg de abonnee een onvriendelijke reactie, en pogingen om het probleem via de klantenservice op te lossen, resulteerden in geen terugbelactie en alleen verlenging van het abonnement.

Mijn Klacht:

De afgelopen maanden regelmatig geen Telegraaf ontvangen.
De krant wordt te laat bezorgd of wordt helemaal niet bezorgd.
Als ik de bezorger aanspreek krijg ik een zeer assertief persoon tegenover mij, onderbreekt mij als ik aan het woord ben en roept dan ook nog dat ze te weinig (…) kranten ontvangt en dan o.m. op mijn adres geen krant bezorgt! Wat voor antwoord is dat? Aangegeven dat zij haar agent moet aanspreken omdat ik niet de dupe kan zijn van onjuiste aanlevering.
Dat moest ik maar zelf doen. Telefoonnummer ontvangen, gebeld, 2 x voicemail ingesproken en nooit teruggebeld. Wel nr. 088 8248242 gebeld maar krijg dan elke keer 1 dag verlenging van abonnement maar dat is niet wat ik wil. Krijg ook geen medewerker Telegraaf aan de lijn.
Vervolgens op 13 april Telegraaf klacht(en) gemaild en zou antwoord binnen 3 dagen krijgen. Het is 30 april en nog steeds niks gehoord!!!
Super irritant!!!!! Ik betaal bijna 100 euro per kwartaal; denk dat ik ga opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Telegraaf dagelijks ontvangen.
Telegraaf op tijd ontvangen.
Een fatsoenlijk bezorger.
Een agent van de Telegraaf die mijn contactverzoeken beantwoord.
De telegraaf mijn mail beantwoord.
Een mederwerker van de Telegraaf kan spreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 mei 2018 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Vonk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant geregeld te laat of zelfs helemaal niet wordt bezorgd.

Verder geeft u aan dat onze bezorger u niet correct te woord heeft gestaan toen u deze aansprak.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. U mag als abonnee van De Telegraaf van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben vanmiddag geprobeerd hierover telefonisch contact met u te krijgen, maar kregen helaas geen gehoor.

Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen. Ook het gedrag van de bezorger hebben wij hier gemeld.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM