Klacht: Bezorging

Fam.Kornegoor op 16 juni 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 25 juni 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Kornegoor, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u de krant niet langer in de brievenbus aan huis ontvangt. Helaas kunnen wij onze bezorgers niet verplichten de krant in een brievenbus verder dan 10 meter...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 16 juni 2014

Een klant van De Telegraaf heeft geklaagd over de bezorging van de krant, die sinds twee weken niet meer aan huis wordt geleverd, maar aan de weg. De klant heeft aangegeven dat de brievenbus aan de weg te klein is voor de krant en heeft al maatregelen genomen, zoals het plakken van papier, maar zonder resultaat. De klant benadrukt dat De Telegraaf altijd heeft beloofd de krant aan huis te bezorgen.

Mijn Klacht:

De Telegraaf dient aan huis bezorgd te worden. Sinds 2 weken gebeurd dit niet meer! Het wordt nu aan de weg bezorgd (150 meter van huis), deze brievenbus is te klein voor kranten, heb al papier opgeplakt maar zij doen hier niets mee.
Telegraaf heeft altijd gezegd deze aan huis te bezorgen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de krant aan huis bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 juni 2014 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kornegoor,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat u de krant niet langer in de brievenbus aan huis ontvangt.

Helaas kunnen wij onze bezorgers niet verplichten de krant in een brievenbus verder dan 10 meter van de straat te bezorgen en garanderen wij daarom bezorging aan huis alleen als de brievenbus niet verder van de straat af ligt.

In het verleden heeft u de krant wellicht in uw brievenbus aan huis ontvangen omdat onze bezorger hiervoor heeft gekozen en dit niet van invloed zou zijn op de tijdige bezorging bij andere abonnees.

Momenteel zijn wij bezig met het samenvoegen van de bezorging om onze abonnementskosten laag te houden. Omdat u wellicht een andere bezorger heeft of onze bezorger een grotere wijk heeft, is het daarom mogelijk dat u de krant nu niet langer in de bus aan huis ontvangt omdat hierdoor het nakomen van tijdige bezorging niet mogelijk is.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM