Mijn Klacht:
WIJ KRIJGEN DE KRANT NIET OF NIET OP TIJD
Gewenste Oplossing:
ALS DE KRANT GEWOON KOMT!
ANITA DE KRAA JOOSSE op 12 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte mevrouw Joosse, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging van de krant momenteel te wensen over laat. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan contact opnemen met de bezorgdienst om dit te bespreken en ervoor te zorgen...
Samenvatting wordt geladen...
WIJ KRIJGEN DE KRANT NIET OF NIET OP TIJD
ALS DE KRANT GEWOON KOMT!
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 12 oktober 2018 om 14:20 geantwoord
Geachte mevrouw Joosse,
Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging van de krant momenteel te wensen over laat. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan contact opnemen met de bezorgdienst om dit te bespreken en ervoor te zorgen dat de bezorging weer op orde komt.
Mocht de bezorging niet op orde komen dan horen wij dit graag zodat wij verdere actie hierop kunnen nemen.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
met vriendelijke groeten,
BR webacre team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM