Mijn Klacht:
Wij hebben een weekeind abonnement op de Telegraaf en hebben vanmorgen geen krant gehad (wel het Noord Hollandsdagblad)
Gewenste Oplossing:
Als we de krant krijgen zoals afgesproken.
Geachte heer Veld, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u vandaag de verkeerde bezorgd heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw bezorgklachten besproken met de bezorgdienst en zij zullen de nodige maatregelen nemen...
Een abonnee van de Telegraaf met een weekendabonnement ontving op een bepaalde ochtend geen krant, terwijl het Noord Hollands Dagblad wel werd bezorgd. De klacht is inmiddels opgelost.
Wij hebben een weekeind abonnement op de Telegraaf en hebben vanmorgen geen krant gehad (wel het Noord Hollandsdagblad)
Als we de krant krijgen zoals afgesproken.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 28 september 2018 om 15:50 geantwoord
Geachte heer Veld,
Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u vandaag de verkeerde bezorgd heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben uw bezorgklachten besproken met de bezorgdienst en zij zullen de nodige maatregelen nemen om de bezorging weer op orde te krijgen zodat uw weer iedere vrijdag en zaterdag de juist krant bezorgd krijgt
Uiteraard worden de gemiste kranten aan u vergoed.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben ingelicht.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
BR-webcare team
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM