Klacht: Bezorging .

Petalas op 26 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 29 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer Petalas, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant geregeld niet correct wordt bezorgd. Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee van De Telegraaf mag u van ons een correcte en stipte bezorging...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 26 mei 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft problemen ervaren met de bezorging van zijn krant, die recentelijk is overgenomen door een nieuwe bezorgster. Hij ontvangt regelmatig de verkeerde krant en moet deze soms bij anderen ophalen. De abonnee vraagt om een oplossing, anders overweegt hij zijn abonnement op te zeggen.

Mijn Klacht:

Ik heb vaste dagelijks abonnement van de Telegraaf krant.
Het laatste tijd is een nieuwe bezorgster bij ons wijk gekomen.
Deze mens maakt een zooitje hier. Soms moet ik mijn krant hallen
bij iemand anders. Vandaag heb ik het verkeerde krant in mijn brieven
bus de AD !! Ik betaal voor de Telegraaf en ik verlang graag deze
dagelijks zonder problemen. Ik vind dat deze bezorgster niet geschikt
voor deze functie. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden anders ga ik mijn abonnement stoppen.
Vast bedankt.

Gewenste Oplossing:

Als ik dagelijks en zonder problemen mijn krant de Telegraaf krijgt .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 mei 2018 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer Petalas,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant geregeld niet correct wordt bezorgd.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee van De Telegraaf mag u van ons een correcte en stipte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

Wij bedanken u voor uw feedback. Deze helpt ons om de kwaliteit van onze bezorging te controleren en waar nodig te verbeteren. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk iedere niet correct bezorgde krant aan ons te blijven melden, het liefst op dezelfde dag. Zo kunnen wij direct ingrijpen als dit nodig is.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM