Klacht: bezorgen van de telegraaf

op 14 maart 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede keer binnen een week heb ik mijn krant de telegraaf vandaag weer niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik vast iedere dag s,morgens de telergraaf ontvangt in mijn brievenbus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 maart 2019 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kooijman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel bij u als trouwe lezer van de Telegraaf. niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak. wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit bespreken en tot een oplossing te komen zodat u de krant weer iedere dag bezorgd krijgt.

Wij gaan ervan uit dat de krant vanaf vandaag weer bij u in de brievenbus valt zoals u gewend bent van ons.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door J. Kooijman