Klacht: beschadigd en niet geleverd!

op 08 januari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 jan:kreeg en zwaar beschadigde krant.

7jan:kreeg krant in bijna alle pagina,s in 2en gesneden.

8januari krant helemaal niet bezorgd.

en als het regent een zeiknatte krant. wat een service!!

Gewenste Oplossing:

normaal wel goed!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 januari 2019 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van de krant van uw tante sinds enkele dagen niet correct verloopt.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Uw tante mag als abonnee van onze krant een correcte bezorging verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van haar krant verder correct te laten verlopen.

Ter compensatie van de niet of beschadigd geleverde kranten hebben wij de factuurdatum van haar abonnement met drie bezorgdagen verschoven.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij bedanken u voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben en wensen uw tante veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht tante jost

6 dagen geleden - weeer niet geleverd!!! als dit voor blijft komen,zegt zij de krant op!!!!

Heeft op 09 januari 2019 om 09:55 geantwoord

krant moet gewoon komen,makkelijk om de dagen door te schuiven, daar heeft zij geen abbonement voor genomen jaren geleden!!

Alle klachten die gemeld zijn door tante jost