Klacht: Al meerdere weken de krant te laat bezorgt

op 02 februari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De telegraaf wordt bij mij in combinatie met de Stentor bezorgt.
Echter vanaf de kerstdagen 2018 zijn de kranten NOOIT meer op tijd bezorgt.
De bezorgservice van de Stentor wijd het probleem dat de bezorger een dubbele wijk heeft en er te weinig bezorgers zijn.
Hopende dat u hier iets aan zal kunnen doen.

Mvg Pieter van den berg
De savorninlohmanlaan 50
8014 ap Zwolle
06-10896834

Ik krijg de krant wel alleen veel te laat

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 februari 2019 om 10:06 geantwoord

Geachte heer Van den Berg,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het aller laatste nieuws.

Het probleem van geen voldoende bezorgers kunnen wij helaas ook niet op korte termijn voor u oplossen.

Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

BC-WebCare Team

Heeft op 04 februari 2019 om 19:35 geantwoord

Omdat ik overdag niet beschik over e-mail en dus zo de krant ook niet kan lezen.
Mvg Pieter van den berg

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter02