Klacht: Al maanden zeker 2x per week geen Telegraaf

op 09 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x per week bellen wij dat de krant weer niet is bezorgd. Wij zijn langer dan 40 jaar geabonneerd en dit wordt echt heel irritant.Dus doe er nu eindelijk eens echt iets aan !!

Gewenste Oplossing:

Gewoon elke ochtend de krant in de bus...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 mei 2019 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Blanken,

Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend dat de bezorging van de krant momenteel niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging weer op orde komt en u iedere dag weer de krant bezorgd krijgt zoals uw van ons gewend bent.

wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door G.J.Blanken