Klacht: abonnement niet gerealiseerd

loquti op 03 januari 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Begin december heb ik getracht vanuit Frankrijk (woonadres)getracht een abonnement voor 8 weken af te sluiten, te bezorgen op mijn vakantieadres in Markelo, Potdijk 8, pb 77, indien mogelijk vanaf 10 december 2011.
Na een aantal foutmeldingen kreeg ik toch een melding van u dat het abonnement zou ingaan.
Er werd echter geen krant bezorgd en ook het abonnementsgeld werd niet afgeschreven. Ik was toen in de veronderstelling dat een en ander toch niet was overgekomen.
Ondanks dat werd de postbus toch regelmatig gecontroleerd: geen krant.

Tot mijn verwondering zag ik echter dat op 27 december j.l. Euro 28,00 werd afgeschreven van mijn rekening met vermelding: abonnement 7/12-2011 / 1/2-2012, kenmerk0311191081367, klantnr 152947450.

Uiteraard mag u alsnog de krant bezorgen tot 10 februari a.s.
maar dan wel op korte termijn.
Is dit niet mogelijk, dan verzoek ik u vriendelijk het reeds afgeschreven abonnementsgeld terug te storten op mijn rekening 305710249 t.n.v. A.J. van Burkum, Route de Draguignan 4021, 83440 Seillans, Frankrijk

In afwachting van uw reactie, verblijf ik met vriendelijke groet,

A.J. van Burkum, Tijdelijk adres tot 10 februari a.s.:
Potdijk 8, 7475 SL Markelo, postbus 77.

Geld terug of zo spoedig mogelijk de krant

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door