Klacht: 08-01 niet ontvangen

op 08 januari 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

telegraaf niet gehad, dus maar weer bonnen toesturen zodat ik de telegraaf elders kan halen.

Gewenste Oplossing:

dagelijks op tijd ontvangen en bonnen voor het geval dat niet zo is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 januari 2019 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Veldman,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u gisteren, 08 januari 2019, uw Telegraaf niet heeft ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een stipte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding gisteren direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
U zult binnen vijf werkdagen een set bonnen ontvangen waarmee u De Telegraaf zonder kosten kunt ophalen in de losse verkoop, zoals u verzocht.

Uiteraard zullen wij er alles aan doen om te voorkomen dat u deze nodig heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door mlensen@live.nl