Klacht: De standaard Spotta folders(reclame winkels)worden hier niet bezorgd.

op 26 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Berzorgster woonent in de straat cederstraat in de flaten maar bezorgd de folders niet tegenover de bepaalde gezinswoningen dit betreft burenruzie (haar vriendinnen en kennisen ).

Als degene ook niet wonende in de buurt zoun zijn zal het wel goed komen in de buurt de bezorger hiervoor was wel goed bezorger wel goed (en degene levert ook huis aan huis met haar man in een regen tonen ze leven nacht in de straten en dan hebben ze ook nog ruzie en ze leven van de sociale dienst en proberen zo bijterverdienen is dat eerlijk bij ons wordt het geld eerlijk verdiend verdiens en betaald is dat eerlijk?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 mei 2020 om 11:17 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik je telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas is dit niet gelukt.

Je geeft aan dat sommige bewoners het folderpakket niet ontvangen i.v.m. burenruzie. Betreft dit ook jullie adres?

Betreft dit niet jullie adres maar andere bewoners ontvangen wij van hen graag een bericht zodat wij dit kunnen uitzoeken.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Oowke