Klacht: Komt afspraken niet na van het aanleggen van tuin

op 20 november 2012 over de Siertuin uit Zoetermeer in de categorie Tuin

In september 2011 overeengekomen met de Siertuinen om onze tuin te betegelen, plantenbakken te maken en afgedankte tegels af te voeren.
Verder tijdens het project afgesproken dat na enkele weken een gedeelte van het terras gespoten en gecoat zou worden, en reeds verzakte pastegels zou worden opgehoogd. Daar moest dan 400 euro extra voor betaald worden en gelijk betalen. Ze zijn na ca 2 weken geweest om wat tegels op te halen (vermoedelijk te gebruiken bij andere klant). Daarna lieten ze niets meer van zich horen. Diverse malen gebeld en kreeg telkens te horen dat ze binnen enkele weken zouden komen. Echter geen respons. Voorjaar 2012 niet meer te bereiken. Totdat in september 2012 ze ineens weer kwamen om afspraak te maken voor afmaken tuin. Daarbij instecteerden ze de tuin en stelde voor om wat verzakkingen weer in orde te maken tegen betaling van 350 Euro. Aangezien ik nattigheid voelde zei ik dat ik daar over wilde na denken. Een afspraak gemaakt voor een week later om alles af te maken.
Maar nadat ik had gemeld dat er geen geld was om de verzakkingen tegen betaling te verhelpen kwamen ze op de afgesproken dag niet opdagen zonder ons in kennis te stellen.
Na een paar dagen gebeld en kreeg te horen dat ze een ongelukje hadden gehad en zodoende niet konden komen, maar snel weer contact op zouden nemen. Nou niet dus. Het bedrijf is niet meer op het web aanwezig, dus ik vermoed dat ze ons gewoon hebben belazerd. Weg de 400 eur waar NIETS tegenover stond en ik nog met puin in de tuin. Even nog over gedacht om het puin bij zijn bedrijfsadres te deponeren, maar zo niet opgevoed.

Mijn 400 Euro terug en puin afvoeren zoals afgesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde1945