Mijn Klacht:
Maandag ben ik naar de plantenhal in Zuidland gegaan om aan te geven dat mijn palmboom helemaal dood was. Meneer wist direct waar het over ging want alle palmbomen waren dood bij de plantenhal. Tussendoor heb ik via een contact formulier ook geprobeerd contact te krijgen maar dat lukte niet. Meneer vertelde dat ik aan het einde van de week terug moest komen dan wisten ze meer!
Vandaag ben ik terug gegaan en heb ik gevraagd wat de oplossing was, meneer vertelde al op een wat boze manier dat je een bon krijg van 69,95 (bedrag palmboom ) en die kan besteden bij de planten hal. Ik heb aangegeven dat ik het er niet mee eens ben om het feit dat ik daar een palmboom niet mee terug krijg. Ik wil graag mijn geld terug om vervolgens een nieuwe palmboom te kopen bij de Makro. Meneer reageerde hier geïrriteerd op en klantvriendelijk was die niet want begrijpen deed die niet.
Ik wil hierbij een klacht indienen en gewoon mijn geld terug om een nieuwe palmboom te kopen, ik ben bij de plantenhal in 1 maand tijd al 200 euro kwijt aan planten voor in de tuin en die palmboom dus meer hoef ik en wil ik ook zeker niet meer daar kopen.
Als leiding gevende zijnde hoor je altijd beleefd te zijn naar je klanten toe in welke situatie dan ook en dit was zeker niet het geval!
Het contact krijgen met hoger op is ook niet te vinden, wat ik zeker ook heel erg jammer vind.
Gewenste Oplossing:
Geen 1 oplossing, ik wil mijn geld terug!
