Klacht: de muziek

op 01 augustus 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik erger mij zwaar aan de slechte muziek dat afgepeeld wordt in basic fit. Geluid staat ook luid zodat negeren echt geen optie is.

Vroeger in mijn tijd (en ik ben nu 24) moesten muziekanten talent, passie en gouden stembanden hebben. Tegenwoordig kan iedere halvegare wat “inspreken” en vervolgens wat geluidjes toevoegen en bewerken met een software en het muziek noemen.

Dat betekend niet dat een fitnesszaal de aanname mag maken dat iedere klant die onzin ook zo graag wil horen.

1. Aanpassen van de afspeellijst.
2. Volume lager.
3. Een hoek zonder speakers.
4. Een muziekvrije tijd, bv: de laatste 2 uur voor de sluitingstijd geen muziek meer.
5. Ik ga overstappen.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 01 augustus 2017 om 12:28 geantwoord

Beste Mehmet,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te lezen dat jij je ergert aan de muziek die in de club wordt afgespeeld.

Het aanpassen van de afspeellijst wordt lastig, dit omdat de afspeellijst landelijk wordt geregeld en niet per club. Wel kan ik jouw feedback doorsturen naar de juiste personen binnen onze organisatie om te kijken of dit in de toekomst aangepast kan worden.
Uiteraard willen wij je graag helpen als jij vindt dat de muziek te hard staat. Dit kan je aangeven bij mijn collega op de club zodat de volume wat lager gezet kan worden.

Jammer genoeg kunnen wij een hoek zonder speakers en een muziekvrije tijd niet creëren. Dit omdat er ook andere leden zijn die wel graag met muziek willen sporten.

Wellicht helpt het om zelf muziek mee te nemen en te sporten met oordopjes zodat je je eigen muziek kan luisteren.

Fijne dag!

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door iemand die klachten gefixt wil hebben