Klacht: De manier waarop de reparatie verzoek word door gezet

op 02 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Al mijn gegevens zijn bij jullie bekent. En opgevraagd bij Samsung telefonisch En vervolgens moet ik nogmaals allegegevens door geven aan de reperatuur ? Terwijl deze bekent zijn bij Samsung.en ik hoop dat jullie die ook door hebben gegeven aan de reparatuur. Vervolgens krijg ik een SMS dat de reparatuur om alle gegevens en keer door te geven van de TV. Ik reageer op dat SMS bericht met een foto van de gegeven van de TV de SMS bericht werd niet geaccepteerd en vervolgens krijg ik geen afspraak. Ik zou alleen een bericht krijgen voor een afspraak meer niet en meer wens ik ook niet . En wederom heb ik gebeld met klanten service en ik kreeg een dame aan de telefoon die de ergernis van mij niet begreep en mij niet kon verder helpen jammerden. De kommunikatie fout licht in mijn ogen bij jullie en niet bij mij. Ik wou alleen een afspraak meer niet en geholpen worden.

Ik wil een afspraak zodat het euvel verholpen wordt. Het euvel is bekent.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marian Freriksen